Canlı Tv İzle

Reklam

Sayaç

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Home » » O Aşk Benim Dizisi Oyuncu Kadrosu

O Aşk Benim Dizisi Oyuncu Kadrosu

Sponsorlu Bağlantılar

Ömrüm Sessiz Bir Çığlık Dizisi Fragmanı ve Konusu

Gökhan Keser, Rüveyda Öksüz, Güven Hokna, Seda Akman ve Ruhi Sarı rol alacak. İleri ki zamanlarda diğer oyuncuların isimlerini de sizlerle paylaşacağız. Dila Danışman, Burak Sergen, Bülent Bilgiç, Özlem Başkaya, Eylem Yıldız, Gizem Derici, Özgül Kavruk, Musa Çiçek, Serkan Şenalp, Ebru Üstüntaş ve Ümay Anadolu  gibi isimlerin yer aldığı Oyuncu kadrosuna baktığımız zaman zengin bir kadro ile karşı karşıya olduğumuz söyleyelim. İstanbul ve Bursa arasında bir aşk hikayesinin ardından yaşanacak zorlukların üstesinden gelme çabalarının anlatıldığı ve bizleri derin bir hikayenin içerisine çekecek olan O Aşk Benim izle bizlerden hayat içerisinden dersler verecek ve bu yapım ile iyi bir hikaye daha ekranlara taşınmış olacak. Dizinin yapımı bittikten sonra ilk fragman ile sizlerle olacağız ve olmaya devam edeceğiz. En iyi haberler ve daha fazla detay bir sayfada sizinle olacak.


Fox Tv yeni bir dizi projesi ile adını duyurmaya devam ediyor. Çok sayıda başarılı işlere imza atan kanal yeni bir yapım ile anlaştı. O Aşk Benim Dizisi yapımcısı olan Pastel Film tarafından hazırlanıyor ve hali hazırda şuan için Pazar günleri yayınlanan O Hayat benim ile iyi bir grafik yakalamış durumda. Şimdi ise bu yapım işle hem dizi sayısını artırmayı hemde hedef kitleyi bu yapım üstünde toplamayı amaç eden şirket dizinin yayınlanması için Fox Tv ile anlaştı. Bizler açmış olduğumuz hayran sayfası ile dizinin detaylarını sizler ile paylaşmak isteriz ve bu amaçla sürekli güncel tuttuğumuz sayfamız ile O Aşk Benim Dizisi Oyuncu Kadrosu ve diğer detayları sizlere vermeye çalışacağız.

Haberin devamı ve daha çok detay için hayran sayfası

http://o-askbenim.blogspot.com


Sponsorlu Bağlantılar

0 yorum :

Yorum Gönder